środa, 1 sierpnia 2012

Dzien spedzony głównie z moja mama chrzestna na miescie, i wniosek z tego taki ze wyjade stad jak drapieżny tygrysek, przynajmniej tak to sobie wymyslilam :) Jutro dam wam fotke, dzisiaj spie u mojej chrzestnej wiec nie mam nawet kabla zeby sie pochwalic :P Powoli czas w którym ubieralam sie jak dzieciaczek mija, chyba robi sie ze mnie kobietka, a przynajmniej jak teraz na siebie patrze to mam ochote sama siebie zgwałcic :DDDD Ah, popadłam w narcyzm, ale- chuj mnie to obchodzi. Moj przyszly mąż bedzie sie z tego cieszyl, jestem tego w 100 % pewna. : ) Lekcja klawiszy w piąteczek, kocham muzyke a muzyka kocha mnie . Dziękuję za uwagę :D

Z dedykacją dla pewnej młodej artystycznej duszy, i bardzo ale to bardzo ładnej (jestem w połowie lesbijka nie zapominajcie o tym:D) Kornelci :D TERAZ CZAS NA KAWE :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz