czwartek, 7 czerwca 2012

Poznań !

Najlepsza kawka forever <3
Wycieczka klasowa była serio zajebista, mimo że jechałam niewyspana, autobus się spóżnił pół godziny, i parę osób mnie wkurwiło, to było naprawdę ok :D Udawanie indyka w poznańskiej palmiarni, stare miasto i kupowanie pamiątek, wypad z mamą na kawę do STARBUCKSA- kawa cudo ! *love* ;p Student zbierający na akademik i piwo, mini golf na Malcie i ten pokerface mojej wychowawczyni na moje drobne wymsknięcia xD DROBNE, dobrze powiedziane. " kurwa mać, to dopiero przejebane" i "Jebnij za jeden punkt"!. MOJA MAMA ZE MNIE LAŁA xD
PS. widoki z samej góry na Malcie są zajebiste :D

PS2. Fajnie było powspominać czasy kiedy się tam mieszkało.

PS3. Szykuje się następny trip, w mniejszym gronie, więc uwaga .

 PS4. Moja mama chyba się minęła z powołaniem xD Kocham ją <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz