środa, 12 września 2012

blokada.


Mam w głowie dziwny rozpierdol, i wiem, że to Twoja wina. I to wszystko czego na obecną chwilę mogę być pewna. W jest w tym jakaś ciekawość, napięcie, niepewność.. I za cholerę nie wiem, jak mam się w tym wszystkim zachować, co mam Ci powiedzieć, nie panuję nad sobą, nie odnajduję się w tej chwili. Czy ja śnię? Naprawdę tu jesteś? Mogę Ci patrzeć w oczy, tak po prostu w milczeniu aż obdarzysz mnie uśmiechem?

Wiem, ze to przeczytasz. Wiem, ze wprowadzam zamęt, mam to w w dupie, wszyscy i tak wiedzą lepiej co się dzieje w moim życiu. Nawet kiedy ja sama nie wiem- już chyba się czas przyzwyczaić. Mam na to wyjebane, ważne że Ty wiesz.

_____________________________

Obawiam się że te 4 godziny w tygodniu z panią C, mogą być trudniejsze do wytrzymania niż cokolwiek innego. Ale nic tak nie zgrywa ludzi jak nienawiść, w tym przypadku zajebista nienawiść do tej jednej osoby. :)

Trudno :D



24 dni :D

Chcę mieć dużo, bo mi się to należy
Gówno mnie obchodzą problemy młodzieży. :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz