piątek, 28 września 2012

ALIANS



O mój boże. został tylko tydzień. jak to zleciało, jak to sie stało?
MASAKRA, czuję jak napięcie rośnie, nie mogę tego rozładować, czekam na próbę. bardzo czekam.
Ostatnie moje godziny życia spędziłam na pkp, to jest ostatnio naprawdę często odwiedzane przeze mnie miejsce, czuje się rozśpiewana jak nigdy wcześniej, to mnie upewnia że dam radę, a jeszcze te dzieciaki i mnóstwo ludzi które mnie namawia na udział w mam talent... ;p mimo stresu jestem pewna siebie. Będzie dobrze, będzie szał taki, że się posracie :D Moje oczy się trochę rozjeżdżają, wstawanie o 5.30 mnie powoli zaczyna wykańczać, ale to nic. 8 dni do koncertu !  To jest ważne :D nie wiem tylko czy pamiętam wszystkie teksty.. ;d i niie wiem co mam tu pisać bo nic sie kupy nie klei.
ostatnie farbowanko i pozbywanie sie odrostu z dwóch miesięcy zakończyło się sukcesem, kocham Paule, i jej zdolne rączki :D poza tym w nagrodę za ładne śpiewanie dzisiaj kupiłam sobie niebieski szampon, i jak dobrze pójdzie to będę w koncu jak wiedźmn, albo coś.. ;p
szkoła- miałam ciężki czwartek, poza tym to ja nie wiem po co ja tam chodze ;p xDD totalny lajt.

Hug me baby, now. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz