piątek, 26 października 2012

lovely.



W sumie to strasznie chce mi się spać, jest mi strasznie zimno, ale czeka mnie dzisiaj jeszcze spacer z gejuchami, więc już się nie położę.. smuteczek. 

ale byłam szczęśliwa opuszczając dzisiaj szkołę, nie dość że jutro sobota, to potem tylko 3 dni do szkoły, i znów dłuuuuuuuuuuuugi weekend :D radość nie ma końca :D i mam taką zajebistą klasę, uwielbiam nasze rozmowy na przerwach i nie tylko, te 3 lata zapowiadają się tak cudownie, że boję się że za szybko zlecą  :p
W przyszłym tygodniu przeprowadzka, muszę zmotywować jednego takiego, żeby wziął w końcu swój piec, bo MUSIMY ZACZĄĆ NOWE KAWAŁKI, ale z moim urokiem osobistym to nie będzie takie trudne, tylko, że trzeba spiąć dupkę w końcu :) 

like a marylin monroe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz