niedziela, 8 marca 2015

Hej cześć siema.

Ostatnio skończyłam 19 lat. Za niecałe dwa miesiące kończę liceum. Powoli przechodzę w nowy etap w moim życiu. W sumie to po dzisiejszym skręca mnie ze stresu, boję się tego okrutnie. Dochodzę do takiego momentu na drodze życia, gdzie mam dwa rozwidlenia. I totalnie nie wiem co mam zrobić..

I tak miotam się, odbijam od jednej do drugiej ściany. Jeszcze teraz kiedy mam takiego kaca wszystko mnie przeraża. Zawalił mi się grunt pod nogami, muszę na nowo zacząć żyć. I to bez Ciebie. Nie wiem ile jeszcze przepłaczę nocy, nie wiem czy jeszcze komuś zaufam. 3 lata z życia zostały pozbawione jakiegokolwiek sensu.. rozrywa mi się serce.

***
A z przyjemniejszych rzeczy - poszliśmy dzisiaj na obiad, taki rodzinny, i spacer, w końcu wszyscy w czwórkę. I było naprawdę miło. Bardzo gorąco polecam- Złoty Dorsz z drugiej strony Pod Tytułem.
Zaraz lece na korki z matmy, funkcje kurwa a ja zasypiam na stojąco :(




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz