poniedziałek, 9 marca 2015

będzie dobrze (:















Nie wiem co zrobiłam w życiu złego, że dla niektórych hobby to próba niszczenia mnie. Zastanawiam się nad tym i dalej nie rozumiem. Czy Tobie wstrętna parówo daje satysfakcję, kiedy u innego człowieka lecą łzy?
Czy jesteś do konca kurwa pozbawiony człowieczeństwa? Matka Cię napierdalała w dzieciństwie, i próbujesz teraz poniżać innych bo sam byłeś poniżany? Ty kurwa 24 letni dzieciaku, bez serca i najdrobniejszego kawałka mózgu, coś Ci powiem. Nie bez powodu napisałam PRÓBA. A wiesz dlaczego?
Bo takich śmieci jakim jesteś Ty można tylko olać ciepłym moczem, i robić dalej swoje. A ja wiem co mam robić, i szczerze? Za parę lat zgniotę cię na kwaśne jabłko. Samą swoją obecnością. A Ty nadal będziesz tylko małym gównem, które liże dupę to tu, to tam jak Ci wiatr zawieje. Sraj dalej w swoje gniazdo.  (:

_________________________________________________________________________________

Dzisiaj przyszła do mnie pani wiosna, ciepła i radosna i o ile się nie przeziębię zaraz to będę bardzo szczęśliwa, że jest. Uwielbiam wstawać rano, pić kawę w drodze do szkoły, odliczać dni do wakacji, uśmiechać się do ludzi. Jeszcze informacja o przenosinach z muzyczną, dostałam skrzydeł, mam siłę walczyć.
I mimo że przepłakałam dzisiaj cały dzień, dziękuję że nadszedł. 

SŁUCHAJCIE, MAM WAM COŚ BARDZO WAŻNEGO DO POWIEDZENIA, ZUPEŁNIE PROSTO OD SIEBIE:

BĘDZIE DOBRZE !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz