piątek, 17 stycznia 2014

sound check.


Generalnie młodzież dzieli się na dwie grupy. Tą co ma pasje i zaparcie, żeby zrobić coś ze swoim życiem, i tą drugą, która żyje imprezami, ćpaniem, skandalami, ruchaniem się z kim popadnie. Nie mam nic do tej drugiej, każdy ma sposób na swoje życie, chuj mi do tego.
Co do pierwszej, nosz w kurwe, czasami serce bym oddała żeby pomóc tym wszystkim zespołom, nikt chyba nie miał w swoim życiu takiego łatwego startu jak ja, czasami mam wyrzuty sumienia wręcz że pokonałam te wszystkie pierwsze przeszkody w tak młodym wieku. Trochę to nienormalne, ale tak właśnie czuję.
Dlatego więc, jeśli znacie jakiegoś wokalistę/wokalistkę który siedzi w cięższych klimatach dajcie znać, Wałcz was potrzebuje :D

jeszcze 16 i pół godziny <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz