sobota, 19 maja 2012

come as you are



No I don't have a gun.
Dzisiaj dalsza część Juwenaliiiiiiiii, ziom :D
Jest do załatwienia kilka rzeczy.
Wkurwiam się, jak nikt nie ogarnia z terminami, wkurwia mnie moja klasa a dokładnie męska jej część.  Prezentacja ma być na poniedziałek, a ja mam zdjęcia od 8 osób z 20.
Z kim ja pracuje kurwa.?! 
Poza tym, czuję się naprawdę fantastycznie. Próby, próby, granie, tworzenie, świetna zabawa.
Przygotowanie koncertu, występu na szkolny 'mam talent', warsztaty z Esterą przeniesione na wrzesień, dzisiaj z nią idę gadać i zobaczyć występ zespołu który prowadzi.. może być ciekawie.
Do tego nasz występ na zakończenie roku też trzeba będzie dorobić. My się tym już z Paulą zajmiemy :D hashahahahah :D
Miałam się uczyć, wiem. Dzisiaj jeszcze trzeba chatkę posprzątać, bo dzieciaki przychodzą się bawić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz