niedziela, 15 kwietnia 2012

będzie dobrze

Zajebisty koncert, mega atmosfera, rozkręcanie imprezy z Kułakówną - ziom, to to ja rozumiem :D
Dawno się tak nie bawiłam :) Chociaż napierdala mnie wszystko, to nie powiem było warto. Bardzo bardzo chcę żebyśmy mogli w końcu my wystąpić, mam taką energię w sobie, oooooja. Dzisiaj napiszę jakiś kolejny tekst 100 % czuję to. a gardło mam zawalone bardziej niż wczoraj.
Poza tym dni otwarte zaliczone, jestem bardzo dumna z mojej decyzji, wiem że ty też. Jestem bardzo ciekawa jak to będzie, boję się okropnie że się nie dostanę. Pracy do szkoły w bród, a ja nie wiem za co się zabrać.
SESJA. efekty wieczorem zaleją mojego fejsa. :) Cieszę się, że Karolina to rozumie moje wizje artystyczne.


Dzisiaj znów zarywamy nockę, ale damy radę nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz