sobota, 17 marca 2012

Now you just somebody that I used to know.

Całkiem mile spędzony wczorajszy dzień. Nie ma to jak spać od 18 do 7 rano z przerwą na 2 godziny.  :D
Poza tym, może to dziwne, ale.. cieszę się, że zaczynam nowy rozdział w życiu. Bez Ciebie jest mi lepiej.
Nawet nie tęsknię. Nawet mnie nie obchodzi co teraz robisz. Jestem sama, i to jest coś czego mi brakowało. Z dniem dzisiejszym stwierdzam, że jestem dla siebie najważniejsza. Możecie nazwać mnie egoistką, ale ja jestem szczęśliwa. I obiecuję, że zawsze będę do tego dążyć, a z Tobą to było niemożliwe. Czego byś teraz nie powiedział, nie jesteś w stanie mnie zranić. Nie mogę powiedzieć, żeby nic to też dla mnie nie znaczyło. W końcu ludzie, to było półtora roku. I dzięki temu dowiedziałam się, czego tak naprawdę chcę od życia. Wolności, której nikt mi nie zabierze. Dla niego jestem jeszcze małym dzieciątkiem, które nie poradzi sobie w życiu. A ja wiem, że sobie poradzę. Mam nadzieję tylko, że kiedyś to zrozumiesz. Życzę Ci, żebyś zaznał kiedyś tego co ja..

Targi zaliczone, mam całą kupę ulotek, mózg rozjebany, a przy okazji babka z Nauki zrobiła mi loczki, i wygrałam długopis xD <krztusi_się_lakierem>

Lubię rozmowy z Paulą <3

Maleństwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz