środa, 31 sierpnia 2016

kurki trzy


Dzisiaj pierwszy raz jadłam purchawkę, zarobiłam szalone 14 zł na ulicznym graniu i zaliczyłam drugą lekcję nauki gry na skrzypcach, i jestem tak szczęśliwa jak małe dziecko.

Przerażają mnie ceny mieszkań na wynajem w tym wygnajewie, odnoszę wrażenie że równie dobrze mogłabym mieszkać w Pzn za tą kwotę. Rzeźnia. 
WTF?


Jutro ortopeda, pewnie zapisze mi dokładnie to samo co ostatnio. 


no i idę na kolejną rozmowę kwalifikacyjną, zobaczymy, trzymajcie kciuki <3


2 komentarze:

  1. Co do cen mieszkań na wynajem to też jestem przerażona... Wyjęte z d*py w stosunku do zarobków.
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mała konkurencja, mały wybór, wystrój jak za prl, 1000 zł+czynsz+rachunki, na wygnajewie, bez zwierząt, dla niepalących, płyta indukcyjna, 20m2.

      bitch please

      Usuń