wtorek, 22 grudnia 2015






Magii swiat chyba w tym roku nie zdaze poczuc, bo nie dosc ze w Angli cieplo, to jeszcze omijaja mnie tak naprawde wszystkie przygotowania. Ale jutro jest dla mnie dzien wazniejszy niz wigilia i swieta, bo slubow sie nie bierze co roku o tej samej porze co nie? :)

Brak polskich znakow na klawiaturze mnie nieco zniecheca do pisania, ale mozg mi juz paruje od natloku mysli.
Lot mialam szybki i zdecydowanie udany, ale odsypiam ta zarwana noc chyba do teraz, bo ostatnio mam naprawde zajebisty problem zeby sie podniesc z lozka. Odpoczywanie tutaj mi nie wychodzi. Brak wlasnej przestrzeni zaczyna mnie wykanczac a to jeszcze 12 dni. Ale wiadomix, dam rade.
Nawet nie moge sie porzadnie zabrac za pojki. Co za niefart.

No i najlepsze w tym wszystkim jest to ze chyba mnie przeziebienie chwyta, bo tylko w UK pogoda potrafi sie zmienic  10 razy w ciagu godziny. nozeszkurwajapierdole XD

BYLAM NA STARWARS i szczerze polecam, biegnijcie do kina bo jak wam ktos zaspojleruje to bedzie przejebane :(



Czekaj na mnie. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz