czwartek, 13 marca 2014

Nim zgaśnie słońce, tęsknić za Tobą będę znów..

Nie wiem ile dzisiaj przeszłam kilometrów, nogi mam spuchnięte jak dwie parówy, o dziwo jeszcze nie pomyślałam żeby się jebnąć spać. Jest mi smutno, bo nie mogę Cię zatrzymać tu dłużej, ten tydzień zleciał tak cholernie szybko. Czuję że nie powiedziałam Ci wszystkiego, żałuję że nie zostałyśmy sam na sam, tak samo jak ostatnim razem, ale trudno, uśmiecham się do Ciebie cały czas. Gdyby nie Ty to już dawno by mnie tu nie było.

Wyczuwam ból gardła, już nie wiem jak się ubrać żeby jakoś przetrwać ten przejściowy okres pomiędzy zimą a wiosną.. Nie mogę być chora, nie ja i na pewno nie w tym życiu.

Jestem szczęśliwym posiadaczem granatowego kalendarza, czas to wszystko uporządkować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz