wtorek, 5 marca 2013

Birthday :)
















Dzisiejszy dzień przerósł moje oczekiwania. Pogoda była cudowna, świeciło słońce, nie było żadnych nieprzyjemnych sytuacji w szkole, wiele uśmiechów, cudownie trafionych życzeń, słodyczy, dużo miłości,
 polały się nawet łzy wzruszenia :) Dziękuję że mogłam ten dzień spędzić przyjemnie, dziękuję za pierwsze od bardzo długiego czasu urodziny z których chciałabym zapamiętać każdą chwilę, zupełnie każdą.
Dziękuję mojej siostrze, za to, że znów mnie zaskoczyła swoją inwencją twórczą, że dała mi coś czego nikt nie ma :) że pozwoliła mi znów poczuć się kimś zupełnie wyjątkowym i jedynym w swoim rodzaju :)
Dziękuję również mojemu Ukochanemu za tą przepiękną chwilę wzruszenia, za cudowne popołudnie we dwoje, za to że jest ze mną i że mimo że nie jestem ideałem patrzy na mnie za każdym razem tak samo.
Że kocha mnie, i zawsze jest obok, mimo że jestem małym potworkiem, i musi się na mnie wkurzać :p

Chciałabym jeszcze raz podziękować wszystkim za życzenia, za telefony, za każde '100 lat' na facebooku, za każdy uśmiech który był dla mnie, za wszystko co uczyniło dzień 5 marca 2013 roku najpiękniejszym dniem w roku.

 szklanki w oczach :)

6 komentarzy:

  1. No to jeszcze ja dołączę życzenia: Wszystkiego najlepszego, niech każdy dzień będzie lepszy od poprzedniego i żeby uśmiech nigdy nie znikał z Twojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :)))))) Jakie to miłe ! ;)

      Usuń
  2. Po raz kolejny życzę Ci wielu sukcesów, pamiętaj że zasługujesz na to co najlepsze ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym dodać jeszcze jedną rzecz.. z okazji Twoich urodzin życzę sobie żeby codziennie widzieć tak piękną, uśmiechniętą i pełną życia Zuzę jak 5 marca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówił Ci ktoś że jesteś najcudowniejsza na świecie? :* :D

      Usuń