czwartek, 26 stycznia 2012

zapamiętaj jej usta


Zgarnęłam to foto z komy, nawet nie wiedziałam że je mam ;p

Jestem niezadowolona, że pan który nazywa się premierem Polski, nie liczy się ze zdaniem młodzieży, traktując ją jak gówno, i nic dla niego nie znaczą protesty ludzi na ulicach. Chciałam tylko powiedzieć, że nie zapomnę o tym. Za dwa lata będę miała prawo do głosowania. Choćby mnie chuj strzelił mojego głosu pana partia nie dostanie. Chociaż za marihuaną do końca nie jestem, ale teraz to jest już wybór tylko mniejszego zła..

Opierdalam się, chyba za bardzo. Weny brak, a ja mam katar masakryczny, chociaż gardło mnie już tak nie boli. Dzisiejsze popołudnie spędzone z melodyką, i dowiadywaniu się o postępach akcji protestacyjnych w Polsce - uwielbiam nasze rozmowy na lekcjach wf-u :)

Poza tym - mamy nowy plan lekcji !! Łiiii :D Podoba mi sie strasznie, nawet nie wiedziałam, że będzie tak bardzo ;p nawet nie wiecie ile radości daje jeden dzień bez polskiego..

1 komentarz: