wtorek, 15 listopada 2011

Nie mogę nic, tylko trwać

historia

kawa z maka <3

Przed sprzątaniem

I po ;D

Dobry wieczór. :) 
    Nieszczególnie wiem, od czego zacząć... Ale dziś mimo ciekawego dnia, czuję się jakoś kiepsko. Obawiam się że dorwała mnie jesienna chandra. W szkole- dużo nauki i masa dodatkowych konkursów/przedstawień i totalne zero motywacji... I to się skończy źle, jak czegoś teraz nie zrobię.
    Wyjazd do dziadków - udany, jakoś miło mi było ich zobaczyć, tym bardziej, że te spotkania są coraz rzadsze, i raczej nic tego nie zmieni. 
   A naszej pracy z 'zespołem' nie skomentuję. Jeszcze się nic nie zdążyło zadziać, i się skończyło. I została mi perka, która zajmuje mi pół powierzchni pokoju. Także pozdro. 
   
http://www.youtube.com/watch?v=7mdEHYKJlAU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz