niedziela, 7 sierpnia 2011

Bring me the horizon.

Nie wiem czemu jakoś uwielbiam blogspota, serio ;D Obiecałam długą notkę, więc mam nadzieje uda mi się taką stworzyć :D

 Chciałabym już się móc pobawić w te dready, zarobić na aparat.. Ale w sumie nie wiem, czy nie lepiej na razie kupić cyfrówki zwykłej, jak widać powyżej zdjęcia wychodzą fajne, a kosztuje znacznie mniej jak lustrzanka, i ma możliwość nagrywania filmów w HD.  Lustrzankę, hmm kiedyś sobie kupię, ale jak mam zacząć działać to chyba to lepsza opcja. Poza tym- trzeba powoli szykować książki do szkoły. Kurwa. przypomniały mi się te nieszczęsne książki które kurzą się na mojej półce już pół roku, a od tygodnia usiłuję je przedłużyć i zapominam, chyba czas je oddać. O tak, ten temat spędza mi sen z powiek.
 Dzisiaj idziemy na PKP z córką. A potem wysłucham jej wszystkich problemów. I nic się nie zmieni, bo jak pomóc komuś w takiej chwili? W ogóle można jakoś? Od tego nie ucieknie, a jej rodziciele nie specjalnie starają się pomóc, nie ma to jak spaprać życie dziecku z własnego egoizmu. Naprawdę, czasem szkoda słów na to wszystko. Ogólnie, ostatnio podoba mi się emo muzyka szczerze polecam :
http://www.youtube.com/watch?v=E_Vez_aKIyI&ob=av3n
 Mój mózg się przegrzewa, a powieki cierpią do zapachu cebuli unoszącego się w powietrzu. Miłego dnia wszystkim.

3 komentarze:

  1. no..powiedzmy,że się postarałaś :P ale ja chcę tu Twoje zdjęcia! skoro nawet ja wstawiam moje z widoczną twarzą! xd hmhm.. na pkp nie gadaj z dusiołem i nie dawaj mu kaaaaaaaaasy czasem! :D
    a jaka grzywka się podoba? zmieniłaś cosik ?:>

    OdpowiedzUsuń
  2. jak widzisz ja z notkami się nie staram więc pryznajmniej będę czytała u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. włosy na rudo-grzywka... chyba na prosto :D

    OdpowiedzUsuń