niedziela, 6 sierpnia 2017

Budapeszt, Balaton, Pula, Kamenjak, Medulin i... Bratysława :D Czyli wakacje 2017

Polskie smaczki na węgierskiej ziemi :D



Dunaj i ja




Ola wyglądała ładnie to wstawiam :)


metro

Balaton!

najdziwniejsza wódka i fanta jaką w życiu piłam!

tutaj trenowaliśmy spierdalanie z kraju XD

Smutny Bidżys bo chciał sie popluskać a woda do połowy uda na środku jeziora xD


Jakby to Shrek ujął, to nasze bagno xD

opalamy plecki

Chorwacja

Apartament 

Patryk

Smutna dola wojowników wódy 




ta zajebista plaża rozcieła mi ręke xDD






dobre jedzonko 


Medulin




A w tle Rijeka !

Widok z zamku w Bratysławie








Cześć wszystkim :)
Macie tutaj garść zdjęć, z jak do tej pory najlepszych wakacji w moim życiu!
Cały nasz trip obejmował głównie Węgry, Chorwację, i Słowację na jeden dzień.
Nie mogę uwierzyć do tej pory że ostatecznie się nam udało wyjechać bez żadnych nieprzyjemnych niespodzianek.
Zdałam sobie sprawę że niezależnie ile zechcę jeszcze odłożyć na mieszkanie, i jak mocno będę zbierać ten hajs-urlop jest nieodłączną częścią i trzeba go zaplanować. Tym bardziej jeśli jest się tak zaangażowanym w milion różnych rzeczy. Reset to podstawa.

Ekipa sztosik, alko, grille, najlepsza pogoda, jedzonko, widoki, woda, słońce, muzyka.
Chill na 100%
Jestem stworzona do podróżowania, i już nie mogę doczekać się następnych wycieczek ♥
Niebawem zdjęcia z Woodstocku !

Peace♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz