niedziela, 27 września 2015

★★★






Jest nowy plan na studiowanie, totalnie inny niż dotychczas, ale w obliczu rzeczy na które nie mam wpływu i zmian trzeba się było dostosować. Podsumowując ten etap: jebać uam i pedagogikę. Dziękuję za uwagę.

Dzisiaj jest niedziela, czas odpoczynku, więc pomalowałam paznokcie na brązowo, i chwilowo czekam na obiadek (grzyyybki♥). W planie kawusia z Pulpecikiem, Pulpecik ma jutro urodziny więc muszę jeszcze zapakować mój prezencik.

Wczoraj byłam w Poznaniu, spędziłam naprawdę super dzień na wykładach prelegentów firmy FM Group, bawiliśmy się świetnie z mamą i bratem-zrobiliśmy sobie nawet piknik w parku Kasprowicza. Mamy kilka śmiesznych zdjęć z fotomachiny, no i troche fajnych przemyśleń.

No i pierwszy raz spróbowałam sushi, ale to chyba nie są moje smaki :(
buziaaaaaaaaaaaaaaak :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz