czwartek, 14 listopada 2013

Zostań, potrzebuję Cię tu.


Pamiętam jak kiedyś powiedziałeś, że nigdy nie będziemy razem, pamiętam dokładnie co wtedy poczułam.
I zawsze jak to sobie przypominam, to ogarnia mnie radość że jednak daliśmy sobie szansę na nowe, lepsze życie, że potrafiliśmy zawalczyć o swoje szczęście. I chociaż wiele było przeciwko nam od początku, przebrnęliśmy przez te bariery, teraz śmieję się z tego. Zaraz nam styknie rok, w sumie nie wiem czy już nie styknął, to jest jakieś dziwne może, ale datami tego nie ogarnę, bo się nie da.
Dziękuję że jesteś, za każdy nasz dzień, za to że czuję się przy Tobie taka bezpieczna, swobodna, że dajesz mi tyle radości uśmiechem, i że jesteś słodziutki jak nikt na ziemi :)
Dziękuję że tak mi zaufałeś, że potrafiłeś się tak otworzyć, że tak bardzo mnie kochasz i powtarzasz mi to każdego dnia, nawet kiedy między nami wrze od poróżnionych zdań, i negatywnych emocji.
I dziękuję że czynisz mnie lepszym człowiekiem, że tyle rzeczy potrafiłeś mi cierpliwie tłumaczyć, nie raz, i nie dwa. Jestem kimś wartościowszym o wiele.

Dziękuję z całego serca
Twoja ukochana Zuza ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz