sobota, 12 października 2013

dziś spokój dogania mnie :)


Nie wyrzucaj butelki po FRUGO, nalej wody i zrób ciężarki ^_^

Zrobiłam w końcu porządek pod łóżkiem, znalazłam moje stare rolki, pierwsze trampki conversa (te które wykorzystałam na maxa, aż nie zaczęły wyglądać bardziej jak sandały), oraz poznałam mojego nowego lokatora, pana pająka który zdążył uciec przed odkurzaczem. Taki spokojny sen się szykuje ;) Zastanawiam się tylko ile obecna sytuacja potrwa, bo tak mam dosyć ostrego pierdolnięcia nie w tym momencie co potrzeba, że nie pytajcie. 

Tak tak, sobota, późny wieczór, a ja sobie bloguje bo nic mi więcej z życia nie zostało. Jutro MUSZĘ ogarnąć biologię, no już dłużej tego odkładać nie mogę <puka_się_w_łeb_i_odpowiada_echo>

-Widzi Pan ten odrost? Mózg jeszcze walczy ;)
Kocham chemie ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz