piątek, 22 lutego 2013

Już pozostanie tak... ?


To się kiedyś skończy prawda? Kiedyś przestanę się tym przejmować, kiedyś to przestanie być ważne, kiedyś się rozstaniemy i nie będziemy musieli już na siebie patrzeć. Czyżby było już za późno na naprawę naszych stosunków? Dlaczego jest tak, że obcy ludzie potrafią być dla mnie bardziej kochani niż moi bliscy?
Dlaczego nie mogę czuć się po prostu bezpiecznie.. Najnormalniej w świecie wrócić do domu i móc normalnie pogadać, o tym co mnie boli i gryzie. Wszystko jest nie tak. Wszystko co powiem jakby miało się obrócić przeciwko mnie. Jakby każde słowo, to było o jedno słowo za dużo. Wiele we mnie żalu. Zbyt wiele.

i to utwierdzenie w przekonaniu o swojej zajebistości wielu ludzi mnie przeraża. Nikt nie jest idealny, ja też nie, a Ty na pewno.


God, please, make me stronger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz